24-5-2018

24. května 2018 v 10:27 | Maggie. |  Food & Diary
Tak jsem včera úspěšně odmaturovala. Měla jsem neuvěřitelné štěstí, protože v každém předmětu jsem si vytáhla přesně tu otázku, kterou jsem chtěla. Teď mi tedy začíná období volna.
V pondělí jsme s přítelem byli u výživového poradce, takže i s jídlem to teď bude lepší. Budu se mít čeho držet a hlavně už nebudu mít z ničeho nervy, takže to pro mě bude celkově jednodušší.

Večer sem dopíšu jídelníček, teď letím na autoškolu a potom na slavnostní ukončení maturit. ❤
 

6-5-2018

6. května 2018 v 17:50 | Maggie. |  Food & Diary
snídaněřečký jogurt jahoda 0% tuku, banán, hruška, 3ks ovesné sušenky emco
obědkuřecí čína (kuřecí maso, cibule, pórek) s rýží
večeřemíchaná vajíčka s kuřecí šunkou a jarní cibulkou, rajče, pekingské zelí, 2ks žitný chléb
-
pitívoda, šťáva, domácí ledové kafe
pohyb8 km na kolečkových bruslích

Jsem spokojená ^^. Po delší době jsem zase měla nějaký pohyb a cítím se skvěle. Jen na složení jídelníčku budu muset zapracovat, zapojit i svačiny a víc pít. Blíží se mi ústní a praktická maturita, takže nevím jak moc budu psát, ale jak se znám, stejně se skoro učit nebudu. To až na poslední chvíli jako vždycky.

18-4-2018

18. dubna 2018 v 19:19 | Maggie. |  Food & Diary
snídaně: slaný mug cake* s žervé a šunkou, půlka banánu
svačina: čoko-kokosový jogurt, pomeranč
oběd: vepřové maso s pórkem, mrkví a těstovinami
svačina: celerová pomázanka**, bílá paprika, kousek okurky
večeře: croissant se šunkou, půlka bílé papriky, jablko

navíc: pár gumových medvídků haribo

pití: 1l voda, 0,5l bylinkového čaje

* Slaný mug cake - hrst jemných ovesných vloček, vajíčko, sůl a pepř. Smíchat v misce nebo hrnku dohromady a dát na 2 minuty do mikrovlnky. Ještě do toho občas přidávám nastrouhaný sýr, ale ten jsme doma neměli.

** Celerová pomazánka - tvaroh, nastrouhaný celer a nastrouhaná mrkev. Smíchat, osolit, opepřit a je hotovo.

S dneškem jsem celkem spokojená. Mám ms a úspěšně se vyhýbám čokoládě, sušenkám i chipsům. Pít bych mohla víc, ale na mé poměry je to úspěch. Nevím jak s pohybem, furt ležím jen v učení, ale asi si dám večer aspoň chvilku jógu, abych přišla na jiné myšlenky.
 


11-4-2018

11. dubna 2018 v 20:19 | Maggie. |  Food & Diary
Dlouho jsem se neozvala, avšak žiju.

Poslední tři měsíce byly náročné.. V únoru mi zemřela babička, v březnu prababička, do toho doma stále nějaké nesrovnalosti a aby toho nebylo málo, tak letos i maturuju. Fakt "úžasný" podmínky na všechno..

Dneska jsem si splnila první část maturity - sloh, snad úspěšně. Odpoledne jsme to s kamarádkou byly zapít, pak se stavil přítel a od tý doby se flákám.

Proč ale píšu? Vracím se.

Jsem poslední dobou strašně unavená, bez nálady.. a moc dobře si uvědomuju, že je to mým stravováním. Jím absolutně příšerně.. a chci to změnit. Na zítra už mám připravené krabičky s jídlem, tak snad to hned nezkazím. Až se večer vrátím ze školy, asi si zacvičím jógu. Plus jestli bude hezky, pujdu do i ze školy pěšky (mám to z nádraží do školy 3,5 km + 1,5 km z domu na nádraží, tudíž by to bylo za celý den 10 km).

Držte mi palce.

w/love, Maggie

22-1-2018

22. ledna 2018 v 19:32 | Maggie. |  Food & Diary
Kazím to. Dostala jsem se dnes do situace, která pro mou psychiku byla opravdu těžká. Nebudu říkat o co přesně jde, ale je to vážně těžké.. Ujely mi nervy a já splácala hromadu sladkého. Měla jsem strašné výčitky a hrála si s myšlenkou, že zítra nebudu jíst. A byla jsem si tím téměř jistá. Ale pak mi to došlo..
Přesně tyhle myšlenky mě dostaly tam, kde jsem. Nejsem méně cenná jen proto, že jsem něco nedodržela přesně podle plánu. Snažím se dostat z něčeho, co mám několik měsíců zažité a nebude to vždycky snadné. Tohle si musím vždycky uvědomit. Holt občas padnu na hubu, ale je důležité pokračovat a nevzdat se.

Takže tady je dnešní jídelníček:

snídaně: 4ks knäckebroty s pomazánkovým máslem, jablko
oběd: clz kaiserka, hermelín, pomeranč
večeře: loupák s arašídovým máslem a džemem

mimo: 2x koláč, několik čokoládových bonbonů
pití: voda, horká čokoláda (z automatu), sklenice mléka
pohyb: chůze (uzávěr klasifikace, nestíhám)

16-1-2018

16. ledna 2018 v 18:50 | Maggie. |  Food & Diary
snídaně + svačina: smoothie (čevená řepa, jablko, mrkev)
oběd: 3ks míchaná vajíčka se šunkou, rajče, kus okurky
svačina: řecký jogurt bílý 0% tuku
večeře: 3ks knäckebroty s kuřecí šunkou a eidamem, banán

pití: tiramisu latté, trochu coly, voda
pohyb: chůze

Začínám od nuly. Zdravá strava, hodně vody. S pohybem to teď bude horší. Jsem totiž v maturitním ročníku a teď před koncem pololetí dostáváme docela zabrat. Vážit se zatím taky nebudu. Vím kolik jsem měla asi před dvěma týdny a nechci aby moje rozhodnutí bylo ovlivněno číslem na váze. Zvážím se, až uvidím skutečnou změnu.

Pár slov na úvod

27. listopadu 2017 v 18:22 | Maggie. |  Food & Diary
Ahoj všem.

Tady em. z nyní již neaktivního blogu thinbyem.blog.cz.
Kdo mě neznáte, ano, byl to blog o hubnutí.
Jenže mi přinesl víc škody jak užitku.
Sice jsem s blogem skutečně zhubla, ale taky jsem si přidělala pár problémů navíc.
Ono hladovět se totiž nedá navždy.
Z hladovek jsem spadla rovnou do záchvatovitého přejídání.
Chvíli jsem jedla moc, chvíli vůbec.

A právě proto jsem teď zde. - Chci se z toho kruhu konečně dostat.

Chci umět jíst vyváženě.
Přijímat jen to, co mé tělo skutečně potřeuje.
Hýbat se pro radost, ne z nutnosti.

CHCI KONEČNĚ ZASE ŽÍT!

Chci být šťastná.
Získat zpět své ztracené sebevědomí.
Být spokojená sama se sebou.
Neporovnávat se pořád s ostatními.

A já věřím, že to zvládnu.